BUHU, HEMMA.

Jag har så mycket jag vill skriva här, men jag orkar inte ge det tiden. Jag kom ju hem från Kos igår natt, det var fyra grader i Sverige när vi landa, (fatta vad vi frös?) Resan har iallafall varit sjukt awesome. Kanske skriver mer någon annan dag och visar lite bilder. (turen i oturen var att min kamera pajjade sista dagen) Han tålde nog inte klimat förändringen. Jag ville bara uppdataera och säga hej och att jag lever. Och att jag är såååå jävla glad!

nu åker jag till västerås över helgen, sen kommer jag hem sent på söndagen, sen blire norrköping hela veckan och back in school. ingen rast och ingen vila. but I like it.

PUSS

ps, suger att vara hemma i sverige igen ,ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0