ONSDAG

praktiken idag gick bra. jag fick testa på kassan också. jag var sjukt nervös, men han sa att jag lärde mig snabbt och var duktig. men alla dessa koder! ojoj, fick med mig en lapp hem med alla koder till frukt, potatis och så vidare. allt som inte har streckkoder. så imorgon hoppas jag att få fortsätta i kassan. mycket roligare än att vara på golvet.
nu när jag kom hem har jag städat hela lägenheten. storstädat. hade sönder en sak av cecilia idag, och skäms så otroligt. har gått runt hela dagen och tänkt på hur jag ska säga det till henne. ursh. därför städade jag innan hon kom hem för att hon ska vara glad när hon kommer hem. ursh, suger att ha sönder andras saker. man skäms något otroligt. aja, snart kommer hon hem och då måste jag berätta det hemska som inträffat! jävla klantarsle sofie.
aja, ikväll vet jag inte vad som händer. tänkte laga lite mat, kanske hänga med hanna och malin? sen äre ju kungarna av tylösand som gäller ikväll! kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0