FREDAG

åkte hem för en snabb visit i vingåker. fick endå skjuts ända hem till dörren från norrköping och åker gratis tåg imorgon. så det kostade mig ingetning, så kunde lika gärna åka hem och ska tillbaka imorgon. för på kvällen styr Sandra inflyttningsfest och sen drar vi vidare till hugo. jag är taggad som satan!
ikväll umgås jag faktiskt lite med mamma. hon är rar, köpte godis till mig och allt. (får äta godis utan att smyga idag)
juste, haha! en pinsam sak! jag gick på stan idag och träffar plötsligt på en kille som jag träffade i Kos. lyckas alltid kunna undvika pinsamma hälsningar, men inte denna gång. vi kollade rakt på varandra, så det vara bara glatt att hälsa. sjukt att se en människa i en annan miljö lixom. aja, nog om det. nu ska jag dra. ikväll ska jag agera chaufför åt min syster, jag är allt en bra lillasyster! puss.
ps, du är paxad i veckan. ds.
föresten, lovisa besökte mig i norrpan idag. vi drog en runda på stan, jag kom hem med en ny tröja. och en ännu starkare längtan efter en boomerang. JAG ÄLSKAR JACKAN! men min ekonomi gör inte det..

Kommentarer
Postat av: Jenny - Tävling på bloggen, var gärna med!

Hej!

Just nu så pågår det en tävling på min blogg där du kan vinna ett fint armband. Skulle bli jätte glad om du var med, det är enkla regler också! :D



Klicka dig in på länken här om du är intresserad:

http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html

2010-10-10 @ 13:28:34
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0