LÖRDAG

nu har jag just slängt i mig en pizza, eller en halv om jag ska vara ärlig. hur bra är inte onlinepizza.se? man behöver ett visa kort och internet och tjoff så står pizzan en kvart senare i dörren. slött eller bara bekvämt? båda två! igår så var det party på schemat. kvällen började här hos min syster med lite folk. vi spelade förfest spelet och bara fördrack lite. sen drog vi till stan till halv tolv. vi gick till oscars och dansade! vid kvart i tre tog vi taxi hem till lägenheten, lagade lite fyllekäk och sen somnade vi i sängen efter att min systers hade slutat fylleskratta (vilket var pain för öronen).
idag så har jag bara hunnit gått upp och duschat, ätit frukost och pizza och skrivit upp oss på gästlistan (eftersom det är 20 års gräns och jag är 18 år) för stats huset där vi ikväll ska bege oss för att skaka lite rumpaaaa. inflyttningsfesten vi skulle till är inställd. så vi styr förfest här hemma istället.
det är fan inte 18 års gräns på krogarna här uppe, nej det är 20 års gräns. lite irriterande när man gått och blivit 18 år. tur att det går att kirra iallafall. pusstja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0