YES!

jag har sommarlov. men slutar inte skolan förens på torsdag. ni kanske inte får ihop det nu? men jag menar att allt skolarbete är över. det är som en tung sten i min kropp entligen lättat. jag är så nöjd över mig själv och vad jag har lyckats prestera under detta år. mest nöjd är jag över mitt VG i engelska och matte B. och såklart mitt mvg i idrott. men är även nöjd över alla andra vg:n på betyget. men engelskan och matten väger tyngst. detta är det sista jag kommer skriva om skolan, betyg och plugg. nu har jag lov fram till den 23 augusti. vilket är underbart. no more. nästa vecka är det grillkvällar med klassen, brännbollstunering, ledighet, festa och lämna tillbaka böcker vecka. låter härligt i mina öron. så aldrig mer något tråkigt inlägg om saker ni egentligen inte bryr er om. puss va!


så glad är jag över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0