ONSDAG

jag är mer än nöjd nu. har precis skrivit klart min sista träningsdaboken i idrott och hälsa A, sedan har jag precis gjort klart och skrivit klart om min redovisning i engelska. (nervös, svar ja). Så allt arbete är i skolan är klart nu! så jävla skönt! jag ska bara redovisa min engelska imorgon, sen är allt över. fan vad skönt! jag har klarat av ettan en gång till. det har varit ett förjävla skönt år, med tanke på att jag inte läst alls lika mycket som andra  i min klass eftersom jag gått om och gjort klart en massa kurser. Året har varit så jävla bra skolår. och jag trivs med min klass, som är så himla rara hela bunten!

idag annars har vi tjejer haft en hejdå-fika med fantastiska fia som ska till turkiet på fredag. ashole! kommer sakna'na! men hon får la sola och dricka drinkar åt mig. sen ses vi och öser när hon kommer hem har jag lovat!
varit på lager 157 idag, fick med mig två finfina tröjor hem, visar sen! billigt ställe det där.

nu ska jag bara softa, precis som jag gjort denna vecka och kommer göra nästa vecka. puss och kram.


sambo och jag. HAHAH! lät ju bra! aja, min bokompis iallafall.

Kommentarer
Postat av: Fia

Kommer la sakna dej med! Det blir kramkalas o massa ös när jag kommer hem, älskar dej! <3

2010-06-03 @ 11:36:33
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0