ONSDAG.

hej bloggen. dålig uppdateringen. har inte haft något direkt att skriva. dagarna har varit lugna. jag har varit ledig, men ändå varit här i norrpan. besökt stan två gånger. köpt ett par kilklackar 11 cm. högsta skorna jag haft och ska bära dom på otten imorgon. annars idag eller ikväll har jag varit sjukt flummig och skrattat åt allt. godis förbudet jag haft i två månader slutade idag. jag gick och köpte lösviktgodis. och även fast jag inte åt så mycket alls mår jag fett illa nu och får ångest. jag har insett att egentligen borde man avstå godis. man sparar pengar och slipper den dära äckliga ångesten av onyttigheten. jag låter som en tönt nu juuu. aja, imorgon är det skolavslutning och det innebär att jag och brudarna ska fira in sommarlovet. vi behöver nog lite lov nu känner jag! eller jag behöver det iaf, behöver sovmorgon! aja, inget mer att skriva. ska duscha och fixa inför imorgon. vill se perfekt ut, vilket jag nog kommer göra! pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0