MIDSOMMAR

jag har haft världens bästa midsommar med underbara vänner.
fredagen spenderades med lovisa på hennes balkong, godsaker och vin. perfekt kväll med perfekt väder. vi satt där och såg solen gå ner medans vi snackade om allt mellan himmel och jord. sådana kvällar uppskattar man verkligen.
på lördagen blev det annat. då var det dags för party. vi började här vid klockan halv sju, då kom det ungefär 12 tjejer hem till oss. vi grillade och förfestade lite. senare vid tio bar det av till kullen för att dansa. och jäklar dansa blev det. fullt var hela dansgolvet och jag hade så sjukt kul. vädret var kanon, humöret var på topp. och sen vid tre slocknade jag i sängen helt slut. fötterna var svullna, blåsor på tårna, träningsvärk i armarna, huvudet var slut. idag laddar jag inför tisdag. peace and love. tjalala!



bilderna snodde jag av emilia, och är tagna på förfesten på lördage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0