MÅNDAG

klockan ringde 05:15 imorse. då gick en inte så pigg sofie upp för att ta bussen till katrineholm. hade en tidig körlektion. vi åkte lite lansväg och gjorde hårdinbromsning. sen bokade vi halkan och motorväg/rondellkörning. det känns väldigt bra. för då vet jag att jag börjar närma mig. sen blev det lite teoriplugg med inte allt för mycket, jag var så trött. teorin börjar faktiskt sitta nu! nu ska jag försöka sova någon timma, sen ska jag träffa johanna. senare ska vi träffa lovisa och sofia. det låter som om det kan bli en kanon bra dag!
föresten köpte jag det nya busskortet idag, "sommarlovskortet" 500 spänn kostade det. så nu kan jag var i katrineholm hur mycket jag vill hela sommaren. kanon bra!
föresten måste jag säga hur kul det är med alla fina komplimanger jag får för mitt nya leende.
både från folk jag känner och inte känner.
det värmer verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0