LÖRDAG

jag dissade utgång ikväll. jag kände att det har blivit mycket fest på sista tiden och känner att min kropp behöver vila lite. blir kanske lite alkohol på måndag istället. så då kan jag vila dagens. annars idag har jag legat och stekt i solen. börjar få lite bränna nu. kommer bli kalas till min klänning jag ska ha på torsdag. sen så har jag hängt upp alla mina kläder som låg på golvet och i påsar (har flyttat hem alla kläder från norrpan). sen nu på kvällen har jag ätit grillat med min familj. ikväll funderar jag på att unna mig en kladdkaka. (super sugen på godis, en vecka kvar) sen blire iskall cola, eller varför inte ett glas smultron vin på altan med min familj.
nu ska jag sminka mig lite, testa min nya make up palette jag fick igår. ihi. puss sötisar

(julia, jag tror brillorna är mina)


old picture,

Kommentarer
Postat av: julia

okej, du vet vart dom finns iallafall :)

2010-06-05 @ 21:38:02
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0