GODNATT

nu börjar mina ögonlock falla ner. så dags att lägga sig nu.
dagen har spenderats i solen, vilket resulterar i att jag är bränd och varm. speceiellt på ryggen.  annars har jag tagit det mestadels lugnt. imorgon åker jag tillbaka till norrpan igen. jag är ledig imorgon. men ska ändå upp klockan sex. det är dags för körlektion igen. 08:15 startar den. sen ska jag till tandläkaren, och sedan tillbaka till bilskolan för lite teori. måste ta alla chanser jag får till teorin. för den måste verkligen sätta sig på riktigt nu. sen blire vidare till norrpan och träffa johanna. sen på kvällen om det är fint väder bjuds det på grillning i vasaparken med min underbara klass. men nu ska jag och min brända kropp sova. pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0