ye

min blogg är egentligen helt random, jag skriver det jag känner för, och det jag inte känner för, skriver jag inte.
skriver vad jag tänker känner för studen. just nu känner jag sug efter fredag, det kommer bli kalas. skulle vara ännu bättre om jag kunde hitta den där satans kontakten på msn nu. ordnar sig. annars så klippte jag av 1 dm av mitt hår idag. ser fem år yngre ut och har inte haft så här kort hår på mycket länge. men det andra var bara trasigt endå så. jag har umgåtts med fia och lovisa idag, det var mys. skrattat åt fula människor, pratat och tagit en tripp på stan. kalas bra dag! föresten så är det lätt att man ger ut sitt nummer på fyllan och får konstiga sms efteråt. det är resultatet till några knasiga namn i sin telefon bok. men det kan vara kul med ibland. så länge man inte får 10 missade samtal och blir rädd tillslut.
nu ska jag nog sova. börjar bli trött och alla sover här hemma så. det är tråkigt att 730-bussen inte sätter in lite extra sena linjer på sommaren. känns som jag är det för jämnan nu mera. inte mig emot, jag trivs!

sova vare ja, hörs en annan dag! pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0