TORSDAG

regnet öser ner i vanlig ordning, en typsikt svensk sommar som man brukar säga.
vad hände med värme rekordet? att det inte hade varit så varmt på 16 år?
slår vad om att det var för alla klagade på att det var för varmt, och nu ska alla klaga på regnet.
ja, jag är väl kanske inte helt oskyldig jag heller.
men klagar hellre på värme än regn. detta sucks.
idag har jag iallafall hunnit städat lite, tänkte vara snäll mot mina päron eftersom jag är ensam just nu.
städade även mitt eget rum.
nu ska jag ner i duschen sen ska jag ner till salambo med jullan och äta en god pizza.
det är väl i princip vad man kan göra i detta väder, äta?
aja. nu måste jag ner i duschen!


kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0