ONSDAG

Jag vill köpa en ny kamera, min måste vara den dåligaste som uppfunnits.
den tar minnsann inga roliga bilder. bilderna blir mest grumliga eller suddiga. men jag har inte råd att köpa någon ny just nu. desutom är min mobilkamera trasig.
fast det har den varit ett bra tag. typ ett halvår. men jag orkar inte lämna in den.
om jag får någon helgjobb i höst, vilket jag tvivlar på med min otur.
så kanske jag kan invenstera i en ny kamera, eller mobil.
aja, trögt inägg. nu ska jag göra i ordning mig. för senare ska jag in till katrineholm.

shit, var nära på att skriva att det var måndag idag..
snacka om att man glömmer veckodagarna på sommarlov.


kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0