NORRPAN

igår hann jag med att träffa upp lovisa på stan, göra av med lite pengar på att bara gå på stan en halvtimma. köpa ett efterlängtat gult nagerlack, solbrillor (mina gick ju sönder på peace and love) och ett jättefint blommigt sommarlinne. vi hann också äta en mumsig pizza på norrtullgrillen. åka med en biltjuv, bada när det regna. simma och inse hur trött man egentligen blir av att simma. vi hann också springa med kläder i spö regn och ett par vita converse blev ett par mindre vita converse. nästan få vattenplaning med bilen för att det nästan var översvämmning här i norrpan. vi insåg även att piggelin är ingen glass du ska äta när du åker bil med öppna fönster. vi hann också köpa cola, godis och hyra två jätte bra filmer. human trafficing (världens hemskaste film, vill aldrig mer se den) och baksmällan (som var otroligt rolig, och min humor) vi hann även ta en nattpromenad i norrpan. och somna vid fyra. idag har vi segat oss, och städat. senare ska vi kanske dra fram grillen? rätt sugen trotsallt. lovisa snackade om att bada igen, men jag blev så himla förkyld igår. nu ska jag gitta. pusstja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0