LÖRDAG

kom nyligen hem, efter att ha sovit hemma hos sofia och pontus.
men innan vi hamnade där var vi hemma hos lovisa och förfestade. blev rätt vilt ett tag, haha! men jävligt roligt hade vi! sen vid halv elva drog vi över till grannen och fortsatte festen. där var det med roligt! vid halv ett tog vi oss ner till stan för att se läget på krogarna. men picasso var ganska dött, och lilla kom jag knappt in på. haha! det var en liten rolig händelse. vakten trodde inte det var jag på mitt leg! men jag fintade av han sen och var inne på lilla, där det var lite mer drag på! avslutade kvällen med lite cheeseburgare och sen blev jag och sofia inlåsta i källaren! haha.
idag ska jag städa, ett måste! glömde gör det igår. sen ska jag äta grillat med familjen. sen bär det av till katrineholm igen, och då är på igen. för tredje gången denna vecka. men vad är det man säger? man lever bara en gång!


rara tjejer igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0