JAJA, RUBRIK VARE HÄR.

hur ska jag ens kunna sammanfatta veckan? den har varit helt galet bra. lite sömn, alkohol, sköna människor och solen rätt på himlen. alla som varit där och var där nu vet ju hur jävla underbart det är. man är ute hela tiden och träffar otroligt mycket folk. jag är redan rastlös av att ha kommit hem. dom som var bäst på scenen var absolut utan tvekan jay-z och robyn. helt sjukt. melissa var underbar helt klart. rysningar hela konsären! lite synd att kameran låg i tältet under nästan hela festivalen, ett eller annat egopix från tältet klickades. men mer än så är det tyvärr inte. igår vid två landande vi i vingåker igen och då var jag riktigt trött. så somnade redan vid fyra och sen vaknade jag inte förens  16 timmar efteråt. det behövdes kände jag. idag har jag haft min halka, och jäääävlar vad roligt det var. ratta runt på haltunderlag var inte det lättaste ska jag säga. nu ska jag göra annat, pussochkram.





ja, peace out. love from me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0