faaaaaaaaaa-an

jag börjar nästan gråta.
helvete vad jag hatar mitt nyklippta korta hår.
hur jag än gör ser det fult ut.
kommer gå med uppsatt ända tills det är i sin rätt längd..
:(:(
och nej, jag överdriver inte.
och inte hittar jag något att ha på mig heller.
allt sitter förjävligt.
dålig dag, jaaa.
mår illa också.
jag hatar helt plösligt att ha på mig jeans och leggings.
leggings? som var det enda jag hade på mig förr.
nu trivs jag inte i det längre.
det enda jag känner mig som jag i är
shorts eller haremsbyxor.
(som är det skönaste man kan ha på sig)
föresten ser jag ut som 14 år igen.
jag hatar mitt nya hår.
varför klippte jag av det jag får mest komplimanger för?
gah.

kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0