torsdag

alldeles för lite uppdatering idag här tycker jag, och jag vet att ni också tycker det. eftersom ni älskar att läsa om mitt liv eller ja, vad jag gör om dagarna.

idag då, jag åkte till lovisa innan jag skulle till frisören för att träffa henne lite, hon är ju annars så upptagen med sitt plugg på skolveckodagarna, så får ta alla småchanser som finns på loven. det var trevligt, vi pratade, mest om sommaren som jag gör med alla mina vänner nuförtiden. vi vill ha sommar så himla mycket, johanna räknar fan dagar till allt som hända för henne kommande tiden. tydligen sex veckor till sportlovet.. tufft.
sen klippte jag mig, eller toppade det slitna såklart, mer åker inte av från mitt hår inte.
efter det så drog jag hem till johanna, vi kollade på tv och film, och pratade såklart. om sommaren! haha. men även om annat, vi är inte så tråkiga som bara har ett samtalsämne. jag funderar på att skriva värsta utförliga inlägget, typ vad jag har på mackan och om jag brer med smörkniv eller vanlig kniv? HAHAHAHA. oj, internt.

jag var på bibloteket idag, för första gången på hur jävla länge som helst. jag lånade män som hatar kvinnor, sjukt. kommer endå inte läsa den, och sen en film också. det är ju gratis så varför inte tänkte jag. bra film ju!

i helgen är jag sugen på äventyr! ge mig en bil, körkot och oändligt med pengar så kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0