Torsdag

jag hoppade skolan idag, för pappa ska att han kanske skulle skjutsa mig och cecilia till ikea. men nu när jag vaknar så säger han: nej, idag har jag andra projekt. vafan! då sket vi i skolan i onödan ju. aja, fick ju sova till tolv idag, det var ju skönt om inte annat.
idag måste jag plugga, jag verkligen måste ta tag i det. den där matten alltså. det är den som jag verkligen måste slita med. idag skulle det vara underbart om jag iaf kunde göra klart tio sidor. så har jag bara trettio sidor kvar sen. lite engelska och arbetsmiljö kunde ju vara bra att fixa också. nu när jag endå är hemma, så vore det ju bra om jag kunde plugga eftersom mina planer sveptes bort med vinden.



men först.. vill jag ha två toast-mackor med oboy till frukost. och dra en rulle på voddler. så morsning!

back in the old days, handel med mina två brudar.
kan ju säg att det var ett tag sen.
jag saknar inte handel, men våran treo, och hur kul vi tre tillsammans kunde ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha guud vilken gammal bild o va hemsk jag ser ut! haha

2010-01-28 @ 16:32:40
Postat av: sofiebredell

haha, vet inte vem av er som kommenterat men bilden är snygg ju! ;)

2010-01-28 @ 17:39:44
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0