tisdag

väldigt mysig tisdagskväll med goá vänner, god tårta och härligt snack. jag hade en jävligt bra tisdagskväll hemma hos sofia med brudarna helt enkelt. det åts tårta och chokladbollar, och dracks svartvinbärs saft. vi pratade om sommaren och att vi skulle vilja åka på en roadtrip i sverige i sommar, istället för att kanske åka utomlands. sen pratade vi massa om peace and love. och det bestämdes att biljetterna dit snart ska beställas. jag är helt exalterad inför sommaren och alla äventyr jag vill göra. om jag bara hade obegränsat med pengar skulle jag fan leva ut allt! jag vill bara påpeka att det är  20 minus ute och en 15 minuters promenad till bussen höll på att ta död på mig. sickt allstå, får det vara såhär kallt? galet.


jag pallar inte mer kyla, ge mig sommar och somriga äventyr!


Kommentarer
Postat av: claudia

samma här, mer värme! snygg header har du gjort den? :)

2010-01-06 @ 00:00:56
URL: http://claudiabruce.blogg.se/
Postat av: claudia

samma här, mer sol! snygg header har du gjort den? :)

2010-01-06 @ 00:02:18
URL: http://claudiabruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0