Tisdag - skola och träffa sofia.

ungefär nästan nyhemkommen från katrineholm. där jag träffade min rara vän sofia. vi satt hemma i hennes mysiga lägenhet och bara pratade. kvinnan är ju så upptagen så vi hinner inte ses så ofta. så man får ta vara på dom timmarna man hinner!
innan det var jag i skolan. dagen bara for iväg. riktig slapp dag. jag och cecilia som även är dom enda i klassen har börjat med en ny kurs, littraturvetenskap. och det är ju galant. inge roligt för fem öre. men ju mer ämnen och betyg man har ju bättre ser det ju ut sen när man söker jobb! att man var aktiv lixom. anyway. imorgon är jag ledig, stört skönt. men för att få den fördelen så måste jag plugga enligt matteplaneringen, som jag måste leta fram?

nu måste jag titta till min potatis, jag lagar bakad potatis helt själv. duktig tjej! pusstja!


jag nitade mina solbrillor lite, men jag ska finslipa lite så att kanterna inte syns och sen limma.
rätt tufft endå!

Kommentarer
Postat av: Fia

Snygga glajjor :) vart fick du ideen om bakad potatis ifrån? ;) vi ses snart igen hoppas jag! <3

2010-01-19 @ 19:53:43
Postat av: sofiebredell

Sv till fia: haha, tack! :) jag vet inte ;) det var från dig och dina avanserade maträtter! ja, det gör vi deffinitivt <3

2010-01-19 @ 20:49:59
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0