Tisdag-kväll

idag har jag haft fullt upp. först skolan till klockan fyra, och sen åkte jag hem till anna efteråt. umgicks lite granna, alltid lika trevligt. vi pratade om allt mellan himmel och jord. och om hur vi skulle springa när vi inte ens snott, HAHA! vi är lite störda. sen blev det lite fikatajm med sega mackor, där vi kom fram till att man inte ska äta på första dejten. och inte heller gå på bio. för vi kom fram till att det var osocialt. aja, tog halv tio bussen hem, direkt hem till mitt favoritprogram. där jag kommit på att jag hejar på kristoffer, eftersom cimon åkte.
imorgon ska jag träffa lovisa, great. det ser vi fram emot. tidigt morgon imorgon. dags att slagga. pusstja!

juste, APU på lindex vecka sju lyckades jag kirra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0