sömnproblem

för två och en halv timma sen la jag mig i sängen i hopp om att sova, och jag har legat och vridigt och vänt mig hela tiden. jag har gått små rundor ihopp om att bli trött så jag kan somna. men inget hjälper, jag kan bara inte somna. det går inte. så jag satte på datan istället. jag som skulle sova tidigt, det är skit det här med att vända dygnet. ständigt seg och trött. tur att august kan hålla mig sällis på msn. för jag har så tråkigt. min syster gör konstiga ljud för sig, typ som om hon sjunger eller pratar i sömnen. det är jobbigt att lyssna på.. nu ska jag dra på webbtv eller något.
-
sommar skulle sitta helt rätt just nu, då skulle jag dra ut och göra något roligt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0