onsdag

snabb update från skolan..
jag har just anlänt till skolan med mina kära vänner cecilia och medina. resten av klassen har sovmorgon idag. men vi inte vi, nu ska jag och cecilia har matteprov inom 40 minuter. det känns faktiskt helt okej, och jag hoppas på ett bra resultat. jag är desutom hungrig eftersom att jag spände tandställningen igår som resulterade i att varje jävla tand gör apont och därför kan jag inte tugga och vi hade inget "löst" att äta heller. surt sa räven. för en gång skull hoppas jag på soppa till skollunch idag, helst minnestrone soppa som man alltid fick när man var liten i skolan. nu ska jag inte skriva mer onödigt trams här. jag ska inte heller klaga på min tandställning för det är en bra uppfinning om man inte vill se ut som fan i munnen. pusstja!


så kan en väldigt trött tjej se ut i skooolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0