Onsdag

ahja, nyss kommit till skolan. och här är det jävligt tomt. inte en jävel har jag sett. hela min klass har sovmorgon förutom jag, eftersom jag läser matte b. cecilia ska med ha den här lektionen men henne har jag varken sett eller hört något från. så jag sitter här ensam i klassrummet och väntar på matten som börjar om 45 minuter. fyfan vad trist! får väl dra på en film på datan eller något. annars kommer jag ruttna bort.
och för er som inte varit ute idag, är det verkligen svinkallt. så jävla kallt. dra på er vinterjackan, en fet halsduk och tjockaste vantarna. för man fryser så sjukt mycket.
det var väl det. min sms-sida funkar inte, blir galen. så kan inte sms. nu ska jag inte skriva mer onödigt här.
vi hörs. pusstja.


den här fjärten ska jag träffa idag

Kommentarer
Postat av: vickan

Hahah ja, precis :). Men du, skulle jag fixa menyn hade nästan glömt bort det :D haha?

2010-01-27 @ 11:41:23
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0