onsdag

jag är slut, trött och helt matt i hela kroppen. kan bero på att jag sover dåligt och påtok för lite, och för jag inte ätit nappt något alls idag pga mina tänder.. :(
skoldagen idag gick fort och var väldigt rolig, haha. bara för alla har så jävla dålig humor! alltså sista lektionen var alla så jävla trötta och flummiga och satt och tog citat ur paradise hotel, eftersom alla tittar på det var det jävligt kul. mest använda meningen idag vad: "meeen äru skön eller?" hahaha, våran kända ph-stefan har så fint kläckt ur sig det ett x antal gånger under säsongen. haha, ja om man inte var där så fattar man inte det roliga! haha.
sen så slutade vi, lite tidigare eftersom alla tåg är inställda hit och dit och dom flesta pendlar så fick man försöka fixa det. vi hade en jävla tur för vi fick ta x-2000 tåget till katrineholm, det stannar inte där egentligen. så vi hann hem i tid. medans dom flesta sitter fast i norrköping nu för att dom inte får in någon ersättning. det är just på vintern det är surt att pendla. man vet inte om man kommer dit eller hem.
haha, väl i katrineholm så blev det ju inte tråkigare, HAHA! jag och cecilia var påväg mot bussen, jag pratar i telefon och så ser jag bussen.. min första  tanke va, vi får fan inte missa den! busschaffören den jäveln stängde dörren (för att det var kallt, men jag trodde ju såklart den skulle åka) så jag ska börja att springa. men det gick inte utan tjoooooooff så ramla jag rakt ner på backen! haha, fattade ingenting bara att jag skämdes ihjäl och försökte resa mig upp samtidigt som jag garvade så jag trodde jag skulle dö. alla på bussen måste tyckt vi var dumma i huvdet som garvade så mycket. men det var så jävla fult. jag hatar att ramla! klantarsle! haha.

ikväll ska jag träffa lilla johanna. så nu drar jag, pusstja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-13 @ 20:55:43
Postat av: hannapannapäronpung

oj, jag som råkade skicka en tom kommentar ovan. haha! Läste att du hade dragit på röven, äruu skööön eller? ;) haha!

2010-01-13 @ 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0