nyss hemkommen va.

rättså sliten.
kom nyss hem från sofia och pontus födelsedags fest. den höll hus i baggetorp i en lokal. det var en grym kväll bortsett från att jag hatar människor som förstör och inte kan vara glad för att någon äntligen vill styra upp något. sånna fittor kan bara dra åt helvete. ursäkta språket, men dom hör hemma i soptunnan. som tur var höll många humöret uppe och fortsatte att ha trevligt ändå. så jag hade en galen kväll, nu är jag sliten och har ont i fötterna. imorgon är jag taggad för en lung dag, smälla i mig en fet pizza vore inte fel alltså med mina rara vänner.
jag har haft en grym helg. och på måndag fyller jag 18 år. det är sjukt egentligen. jag längtar inte efter presenter, inte för fem öre faktiskt. har inte ens tänkt på att när man fyller så ska man få det. utan jag är ute efter siffran, siffran som ger en nya möjligheter. det är gött. aja, resten av denna kväll spenderas med tårta, chips, nuuudlar och cola. toppat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0