monday, you can hold my hand

jag är i princip död idag, galet trött.
skoldagen var inte jobbig alls, utan mer skön och rolig. det var mer det att jag har fått lite sömn efter lovet. jag gick och la mig i tid, men min mobil pep hela tiden. och kunde inte stänga av ljudet eftersom då hör jag inte alarmet på morgonen. så jag vaknade varje gång den lät.
skolan idag annars bestod av lite teori-hud, och sen fick vi göra ansiktsbehandlingar på varandra. det var väldigt många moment att tänka på, men det var inge svårt annars. så det var galant! måste varit tokskönt, cecilia är skyldig mig en behandling på torsdag. då är det min tur att njuta.
nu efter skolan skulle cecilia och jag plugga. men det sköt vi fram till imorgon. för idag behöver vi läsa våran bokfan som jag tror ska vara klar till imorgon. och jag har tre kapitel att läsa. så ska nog börja nu. för jag får inte sova nu, för då somnar jag inte ikväll. ska till tandis imorgon, dom jävlarna gav mig tid 08:20, skolan börjar 12:50. tackar för den! men hinner med ett tuungt träningspass istället för att ligga i sängen och sova.

haha, cecilia eller mohammed?

cecilia gav det tummen upp, ansiktsbehandling gillar hon. peeling, mask och hela rubbet!

Kommentarer
Postat av: lovisa

2010-01-11 @ 21:53:58
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

asså va fan går ni i för skola? :O Önskar jag kunde byta till eran skola nu. fyfan medan ni sitter och gör ansiktsmasker på varandra sitter jag med tredjegradsekvationer. är det rättvist? Nej, inte speciellt!

2010-01-11 @ 21:55:41
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0