melissa horn - lät du henne komma närmare

den här platsen är någon annans. jag går förbi men halkar efter. hur ska man älska någon som älskat någon förut. jag ville mötas någonstans nere på djupet. dina ögon dom ändrar färg i ljuset. lät du henne komma närmare. jag orkar inte springa mer. jag försöker visa dig med blicken. jag försöker hitta ut. lät henne komma in. jag har försökt att ge dig hela skulden. innerst inne. bryter meningar i mörkret. stadens finaste hotel. dina händer. som ett sätt att säga tack för ikväll. men det är inte mig du ser.


- midsommar år 2009

Kommentarer
Postat av: vickan

Skicka bilder till mig i kväll så jag kan börja med din header :), för visst ville du ha en ny design? =)

2010-01-17 @ 11:28:07
URL: http://viem.blogg.se/
Postat av: Hannaaa

sv: denna gång pluggar jag engelska haha! :)

2010-01-17 @ 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0