måndag/tisdag

idag har jag umgåtts med mina fina vänner, johanna och lovisa. kvällen spenderades hemma hos mig framför teven, med glass och film. det var ondskan som visades, och jag är nästan förvånad över mig själv att jag inte tagit mig tid att sett den tidigare. det var en film precis i min smak, jag tyckte den var hemsk men apbra! och man uppskattar att man lever i nutiden. lugnats så. det var iallafall en trevlig kväll.
och ikväll tänkte jag sova tidigt, men fastnar vid datan. inget ovanligt, jag ska inte sätta mig vid datan på kvällen. jag fastnar så lätt. men nu är det sovdags snart, inte för jag är trött, utan för att orka upp och träffa min kära vän julia imorgon. så jag avrundar mitt onödiga inlägg med information om mig själv, stänger ner mitt apple och går och lägger mig. godnatt sötisar.

jag får inte glömma att min söta rara underbara vän fyller hela 18 år idag, visst är det sjukt? nu är det året då man fyller 18 år.. aja, jätte många gratulationer till dig min vän, och för att inte glömma, massa födelsedagskramar!
 

- jag ville hitta massa roliga festbilder, men hittade inte dom galnaste. för det är så jag känner min sofia bäst, som den sjukt roliga partymänniskan hon är. och minnas dom sjukt roliga kvällarna vi haft tillsammans. nu säger jag bara, fyra veckor kvar. sen!



Kommentarer
Postat av: Fia

2010-01-04 @ 10:37:35
Postat av: Fia

2010-01-04 @ 10:43:47
Postat av: Fia

Åå vilket fint inlägg du gjort :) <3 men skulle du vilja byta ut bilden längst upp till höger? :)

2010-01-04 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0