måndag

idag har jag träffat min rara vän julia. hon kom till mig vid 13.00 och i princip väkte mig. det blev lite senare än väntat dagen innan när jag satt uppe och i princip inte gjorde något mer än att fördriva tiden med en vän över msn. men vi har inte gjort så mycket mer än att pratat och vi drog en rulle också. a girl and a boy thing hette den, om jag minns rätt (?) och den var svinbra! och helskoj. vid sex åkte hon hem, och då kurade jag ner mig i sängen för att se ännu en film, den var väl bra men kanske inte så bra som jag velat. efter filmen somnade jag en timme, det var skönt. för sen började paradise hotel, världens bästa dokusåpa. den visar hur sjuka människor det finns. och det går inte annat än följa skiten. jag har faktiskt hunnit plugga lite också, vilket egentligen borde vara förbjudet, men jag satsar på VG på matteprovet och behöver därför plugga rejält med matte nu på lovet.
nu ska jag borsta tänderna, stänga av ljudet på mobilen och sova. imorgon väntas lite birthdaykalas hemma hos sofia med brudarna. godnatt.
-
eftersom jag inte har någon bild tagen idag, tar jag och bjuder på en väldigt gammal bild. men bild var ett måste. så här har ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0