MÅNDAG

hinner knappt uppdatera, ska försöka sova istället.
men idag har jag varit i skolan, stylist. gjorde fransk manikyr på cecilia, helt okej faktiskt. men ett jävla mycket piller och jobb innan det är klart. sen efter skolan sprang vi till tåget som vi gav oss fan på att vi skulle hinna, och vi hann!
kom hem, slängde i mig lite mat och drog till elin, där även johanna var. det var trevligt. blev inga jeans sydda eftersom symaskinen var mysko, men elin skulle kirra det åt mig på onsdag. snällt!
imorgon ska jag träffa anna efter skolan, det gillas. och då får jag se hennes nya lya. skäms nästan för jag varit så seg och inte sett den ännu. men imorgon så.
ska borsta tänderna och sova nu. pusstja. bjuder inte heller på någon bild. det finns absolut ingen ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0