måndag

måndag idag, och nu börjar skolan igen..
förra veckan kändes det helt okej att börja skolan igen, komma tillbaka till samma gamla rutiner igen. men idag.. känns det inte ett dugg okej. jag är helt slut. och jag är inte ett dugg sugen på att pendla idag.. buss, tåg, spårvagn.. nej, det känns inte okej idag. jag vill krypa ner under täcket igen och bara sova. men nej, här sitter jag och väntar på elva bussen. börjar tio i ett idag. nog för att det är måndag, veckans skönaste dag i skolan. stylist hela dagen. nu så måste jag börja röra på mig, här kan jag inte sitta. då slutar det väl med att jag missar bussen.
- en natt ute i viala.

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Jag vill gå något som jag tycker är kul och frisör verkar vara kul, därför jag ska söka dit. Om du ska sedan söka polishögskola så spelar det absolut ingen roll vad du har gått för linje på gymnasiet. Bara du läst samhällkunskap. Historia är också bra att läsa sen dom vanliga ämnerna som svenska engelska och matte. Jag har kollat upp om man läser det på den skolan som jag ska söka och det gör man. Det finns inviduella val man kan lägga till och där finns tex samhällkunskap B och sånt :) så anledningen är att jag vill göra något som jag också tycker är kul :)

2010-01-11 @ 15:06:52
URL: http://matildadao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0