lördag

hela morgonen har jag pluggat matte på en lördag, det suger. men måste göras.. nu ska jag sluta med det och gå och duscha, för ikväll ska jag träffa johanna, julia och lovisa för lite tjejmys. så jag hinner inte skriva mer här, för måste hinna fixa mig lite.

update:

kvällen spenderades med johanna och julia, film, chips och cola. och några timmars monopol spelande. jag vann, julia förlorade. det var roligt. men jag är både en dålig vinnare och förlorare. mina motståndare gillade inte mina hånskratt och "MIIIIIN". jag byggde hotel på gustav adolfs torg, och fy helvete. där körde jag ut julia genom tre varv, varje gång hamnade hon på "MIIIIIN". haha! det var roligt iaf, och vi skrattade en massa. sen vem som vann var väl inte så viktigt.. eller ja, jag vann ju.. nej, inte så viktigt. tack för en bra kväll brudar!


såhär kan det se ut, när man försöker göra en lördag rolig utan fest. och lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0