Lördag

nu sitter jag här mätt och belåten. jag är piggare idag än jag kunde tro.
igår förvanldes vårat myskrök till lokalfest i hävla. vi började hemma hos lovisa med massa brudar och sanning och konskevens. och sen drog vi vidare mot hävla för att dance our ass off. vilket vi även gjorde. det var en blanding med folk där, vissa har jag aldrig ens sett förut. men det var skit kul.
idag är det dags för lokal fest igen. och det ska bli ännu grymmare. bara det att jag inte har en anning vad jag ska ha på mig ikväll? inte den blekaste har jag. men sådant som ordnar sig hoppas jag. jag är taggad iallafall! nu ska jag testa kläder och packa lite. det blir förstöt hos lovisan ikväll igen, sen kör vi baaara! grym helg.
Pussstja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0