LÖRDAG

hej bloggen.
vaknade upp tidigt idag för att vara jag, lite stolt är jag allt över mig själv. drog i mig en panpizza och en "bakis"-tablett igår när jag kom hem från baggetorp. det gjorde susen, var inte ett dugg törstig idag och huvudvärken slapp jag. dessvärre har jag träningsverk i hela kroppen (efter träningen igår) och är lite seg.
som ni vet så var jag ju i baggetorp igår, byggdegården. det började här hemma med julia och johanna. sen tog vi bussen ut dit. först var det lite segt, men sen jävlar kom det igång! jag dansade ända tills jag inte pallade mera! det var sjukt kul. absolut en jätte lyckad kväll! som slutade med ett par svullna fötter och blåser på stortåna. sånt man får leva med! jag ska dit nästa helg igen, men då äre sofia och pontus som styr. och det lär ju bli galet det med!



lite random pictures.

söta tjejer gör tydligen "min-pose". hehe
insåg när jag såg bilden att jag kan ju inte hålla ett vinglas snyggt.

naw, ego ego ego.

tufffa bruuuudar

det var en lite titt på alla hundra random cam-bilder vi tog. mest på skämt. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0