lite planering

datum att se fram emot:
- först och främst, sofias och pontus's 38 års fest. 30 januari.
- jag fyller hela 18 år, och kommer vara stolt som aldrig förr. 1 februari.
- fira min 18 års dag med underbara vänner, antagligen. 5 februari.
- Kryssning och antagligen första gången jag kommer kunna köpa min egen drink i en bar. 13-14 februari.
- min första apu i hela mitt liv, som jag hoppas kommer vara på åhlens. vecka 7
- sportlov, ska inte sporta men ha jävligt kul och sova bort dagarna. vecka 8
- Flytta för första gången i hela mitt liv, och desutom hemifrån och få cecilia som sambo. 1 mars
- Åka till sundsvall för att träffa syster och röja på krogarna där. 11-15 mars hoppas jag.
- valborg, 31 april
- Skolavslutning och festa som tusan, 10 juni.
- Katrineholm tar studenten, festa och fira dom. 12 juni.
- PEACE AND LOVE, galnaste. 28 juni - 4 juli.
- Sommarjobba och tjäna jävligt mycket cash.
- Åka på en jävligt härlig roadtrip neråt i sverige och träffa massa skönt folk, med mina brudar.
- Försöka ta det där jävla körkortet.
- en utomlandsresa ska hinnas med också.
- nrj, the voice och massa rix fm festivaler.
.. mer datum och äventyr ska planeras och datumeras. året har ju bara börjat och planeringen har inte riktigt startat ännu.

sen ska jag träffa massa vänner, festa jävligt mycket och leva som aldrig förr. känns endå rätt positivt en så länge.


- the voice nollnio. galet.

Kommentarer
Postat av: julia

söt bild ;)

2010-01-06 @ 20:48:20
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0