kallt för fan

alltså burr!
jag klarar inte denna kyla, det är hela 15 minus grader ute. har det någonsin varit så här kallt såhär länge? jag tror fan inte det. jag var ute en promenad med min hund förut, och jag visste inte vad jag skulle göra. när jag kom in kunde jag inte röra mina fingrar, jag lovar er. jag fick inte av min stövlarna. alltså, jag står inte ut med kyla längre! som protest tänker jag ligga inne under täcket hela dagen. vissligen är det ända jag gjort idag, men tanke på att jag gick upp klockan två.. japp, dygnet är helt upp och ner just nu. idag skulle jag egentligen börjat skolan.. men våra lärare gav oss två studiedagar och tacka fan för det. så jag får börja på måndag.
nu ska jag se på lite film.



- jag skulle göra allt för att åka utomlands igen. bilden är tagen i malta, i februari förra året. från en underbar liten trip med min äldsta syster, som hon gav mig födelsedagspresent. så jävla tacksam!

Kommentarer
Postat av: Emma

du vet inte om jag blir sårad av det som hänt eller inte, jag tycker inte att du ska lägga dig i eftersom du inte vet allt som hänt. Och det jag skriver i min blogg är det jag står för och det är så det ligger till. Sanningen gör ont ibland men den måste ju komma fram, enligt mig men du kanske hellre går och bär på saker.

2010-01-06 @ 16:55:22
URL: http://possible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0