jävla skit dag.

vilken underbar dag, not.
jag väcks av mamma fem i halv sju. är helt borta, och fattar ingenting. död med andra ord. klockan ringer fem minuter senare och då kliver jag upp. tar på mig lite kläder och drar iväg till bussen. bussen är hela 25 minuter försenad, så står i en kallbusskur och väntar på en skit buss i 30 minuter, vore det inte för att jag skulle till tandläkaren skulle jag gått hem. när jag kommer in till stan är klockan så mycket att jag missat den statsbuss som jag planerat och ta och har i princip 13 minuter på mig att ta mig ner till sjukhuset. så jag tar ruschen och är där precis den tiden jag ska vara där. äntligen lite tur tänker jag.. dom tar inte in mig förens halv, och jag är inte klar förens nio. då tåget till norrköping går som jag också planerat att ta.. går inget tåg förens elva så jag tog bussen hem till vingåker istället. humöret fanns inte för att sitta kvar två timmar i stan, alla är i skolan och vad skulle jag göra? men har bara en lektion så missar inte så mycket.. jag ska krypa ner under täcket och värma mig, för jag är helt kyld av att varit ute i princip hela morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0