jag är för desperat.

imorgon är jag inte längre F17, nej förfan. då är jag F18. och som jag längtat. men min första "krogrunda" blir kryssningen som äger rum den 13:de februari med sofia och massa andra människor. kommer vara rätt galet om jag känner mig och sofia rätt. ikväll så kommer faster och hennes man hit och fikar lite och firar mig. men först så ska jag hämta lite grejer och sen kanske dra ner till salambo och äta lite bakismat. efter denna galna helg skriker min kropp efter pizza och vila. och så ska jag skicka en beställning från HM. på allt som jag la in på bilden häromdagen. kan lägga in den i detta inlägg också. men nu måste jag sticka.


detta blir mitt inom kort. <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

men jag ville ju ha skorna :(

2010-02-01 @ 17:52:56
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0