hejbloooooggen.

allting är klart. bokat alltså. min resa till sundsvall, och kanske första krogrundan för en nybliven 18 åring. påtal om 18 år, så skrattade jag rätt mycket åt min lärare idag. haha. jag sa till henne: jag fyller år på måndag, hela 18 år. hon bara: nej, gör du? ånej, då måste jag sluta gå på harrys nu då. HAHA! jag gör så mina lärare slutar gå på krogen. hon bara: fast undrar egentligen vem som kommer gömma sig för vem. jag bara: det beror nog på vårat tillstånd.
idag chillade jag på gymmet i vingåker med erik och lovisa. det var chill. jag tog det lungt, eftersom jag redan gymmat måndag och tisdag i norrkan.
imorgon ska jag och cecilia till ikea förhoppningsvis. vi ska köpa massa grejer till vårat nya hem! det kommer bli så kalasbra alltså. jag har börjat drömma på natten om lägenheten nu. jag längtar så att jag spricker! sofie ska bli storstadsbo. inte illa eller hur? bott hemma hos mamma och pappa i en villa i världens minsta byhåla ända sen jag föddes. nu ska jag ut och stå på egna ben. känns sådär halvgött.

jag ska slagga nu, morsning!

den här bruden och hennes man styr upp min lördag. baaaa köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0