fredagskväll

nyss hemkommen från katrineholm, eller nyss är kanske att ljuga, men för en halvtimma sen. kvällen spenderades iallafall hemma hos kajsa med väldigt trevligt sällskap. närmare bestämt henne, sofia, giuilia, becca och anna. först pratades det en hel del, och sen så drog vi fram ett sällskaps-spel. tjejsnack hette det, haha! och fyfan vad man kan garva åt det. haha, så jävla kul! synd att jag inte tog med mig kameran, som jag hade som nyårlöfte att börja göra, sofie (!) iallafall, sen drog två ur sällskapet vid halv tolv, och vi andra drog oss ner till soffan där det blev ännu mera skratt. eller jävligt mycket, haha! garvar fortfarande åt saker vi sa! och sen blev lite lite seriöst snack också, som det ofta kan bli. men sånt behövs ju också. det var iallafall en bra kväll, och det brukar bli det när man bestämmer sig i sista sekund. bestämde också med anna att jag måste komma i veckan och se hennes nya boende, eller för mig är det nytt eftersom vi är så dåliga på att ses! ändring. nu ska jag lägga mig i sängen och sussa. finns en dag imorgon också!
och sen mer sådana kvällar när man bara är med sina vänner och umgås, skrattar åt sjuka saker tillsammans. sånt händer alldeles för sällan.

Kommentarer
Postat av: anna

ändring!! du är så välkommen :)

2010-01-09 @ 14:26:06
URL: http://alunden.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: haha, mm de är jag det ;) du kanske kan bli min personliga vin expert? ;d

2010-01-09 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0