FREDAG

dagen börjar med att min mobil dör precis när jag kliver av i norrköping. great! ingen spårvagn på hela dagen. så jag fick gå, vilket var otroligt jobbigt när man släpade runt på en tung fet väska. kändes som jag var överallt! haha. fyndade ett par jeans på gina tricots rea. 50 :- punga jag ut, så billiga jeans har jag nog aldrig köpt.
skoldagen övrigt en lektion, gick blixtsnabb. ett jävligt fullt tåg hem, där vi fick stå. en bussresa hem som spenderades med att prata med en gammal vän som jag inte pratat med sen Oktober? för det har varit lite krångel. sen kom jag in och slängde mig i duschen för att duscha innan dom stänger av vattnet. nu sitter jag här och fryser om fötterna, ska snart äta mat, sen börja fixa mig och kvällen ska spenderas i baggetorps byggdegård. men förhoppningsvis lite skönt folk! jag säger bara pusstja nu!


Kommentarer
Postat av: claudia

den heter Footlight MT Light, tror jag det var :)

2010-01-22 @ 17:39:51
URL: http://claudiabruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0