en vecka, sju dagar, många timmar, ännu mera minuter.

idag suger min uppdatering. men vad gör det. jag har ingenting att skriva. söndagar är söndagar helt enkelt. plugga glömmer jag också oftast bort att göra. imorgon är det precis en vecka kvar. sen är jag lyckligare än någonsin. som jag har längtat på det ögonblicket. och nej, det är verkligen inte för att "hänga på lilla krog i katrineholm" vilket jag inte ens planerat in att göra. utan allt annat som händer när man fyller 18 år. om en vecka bara. jag förstår inte att dom som fyller sent orkar vänta. aja, nog pratat om det. nu ska jag... nej, jag kommer endå inte kunna koncentrera mig. så jag ska väl sova tidigt idag, träna imorgon innan skolan. och efter skolan ska jag träffa elin. vi ska fixa och trixa lite med alla mina jeans. sen ska vi givetvis umgås lite också. vilket var för många månader sen. ser fram emot en bra vecka, och en ännu bättre helg. allt för mig idag, pusstja.


- midsommar 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0