en ny start

första dagen på det nya året, 2010. det känns jävligt bra samtidigt som man är väldigt förväntansfull över vad som kommer hända under årets gång. jag tror själv att det kan bli ett väldigt händelserikt år med tanke på att det är året jag fyller hela 18 vintrar. och det sker ju faktiskt om precis en månad.

året firades in med mina underbara vänner hemma hos sofia och ponuts i deras nyinflyttade lägenhet. vi lekte lite alkhol lekar, shottade lite, dansade en jävla massa och skrattade! det var en bra kväll som slutade nere på stan, dit vi gick vid tolvslaget. kom hem vid halv tre tror jag? efter en massa velande om vad vi skulle göra. var sovgäst hos johanna inatt, där jag somnade bums i deras soffa när vi kom dit. jag var död, helt slut. jag vaknade av och till hela natten av att johanna pratade i sömnen, det är så jävla jobbigt. och varmt som satan var det. men klockan halv två kom vi iaf upp och jag åkte hem på en gång. nu är jag hemma och har nyss slängt i mig lite kalkon och potatisgratäng. det var mums.

åh, vad jag vill att det här året ska börja. jag har massa saker planerade och saker att göra. jag är glad och lycklig, och jag älskar mina vänner. och kan inte vara mer glad över att det är just dom som kommer stå vid min sida det här året. och så hoppas jag på att jag kan ha någon annan vid min sida också. jag vill verkligen det.

nu ska jag skriva ett brev och nyårslöften, en tradition varje år. sen ska jag däcka i min säng framför ps. i love you.



live today, learn tomorrow.

sista året som braceface

Kommentarer
Postat av: fia

2010 kommer bli GALET bra Sofie! <3

2010-01-01 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0