en dag till i mitt liv är över.

hej bloggen, nu är natten kommen. och jag är lika dålig som vanligt på att gå och lägga mig. jag vet inte vad det är med mig. jag går typ aldrig och lägger mig innan två, fastän det är skola dagen efter. och ändå funderar jag över varför jag är trött? dum fråga egentligen.
dagen, eller ja kvällen. spenderades hemma hos emma med henne och anna. det var jätte trevligt, vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord. och jag fick se hur emma bor här i katrineholm. jag diggar verkligen lägenheter med två våningar, skit fränt ju. det var hur fint som helst där! och jag gillar att man kunde se ner från uppevåningen. tog sedan halv tio bussen hem. och sen har jag bara slappat runt sen dess.

Viktoria är klar med min bloggdesign som ni ser :) jag är jätte tacksam och nöjd över den. ville bara göra en förändring och det var att ha menyn till vänster istället för under. får se om hon tar sig orken att göra det efter allt pyssel. om hon inte orkar är jag tacksam iallafall! jag gillar att allt är i mitten, det är skitbra!

nu ska jag nog sova, eller försöka iallafall. börjar känna tröttheten, och får inte försova mig imorgon. för då ska vi börja med naglar på stylisten. så nu ska jag ta bort min röda nagellack så det underlättar imorgon. pusstja.


en skapligt gammal bild på min vän anna och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0