Du säger att du minns, att det känns som igår.

tja
nu har jag precis plattat håret lite, ska klockan tjugo i fem ta bussen till katrineholm. idag har jag bara segat runt en massa. matten började jag inte med, varför är jag inte förvånad? jag orkar aldrig plugga nuförtiden. jag är lat. men får rätt okej betyg endå en så länge iallafall. klarade matteprovet också. vet inte vad jag fick för betyg vet bara att jag slipper omprov. vilket är superskönt. ikväll ska jag tvinga min familj att vi ska beställa lite kläder, slänger in ett kollage ikväll om vad det blev för fint. nu ska jag gitta. pusstja!


inte så snygga cambilder. men ett kort på fejset iallafall.
idag har jag på mig en rutig herrskjorta, guld kedjor och svarta lite halv glansiga leggings.

Kommentarer
Postat av: hannaaa

sv: vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, haha! Jaa visst är de snygga ;) haha!

2010-01-20 @ 18:49:28
URL: http://haannaaw.blogg.se/
Postat av: vickan

Självklart kan jag fixa det :D

2010-01-21 @ 00:40:45
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0