dags att sova snart alltså!

jag överlevde dagen, men jag var inte pigg. garvade åt allt, sjuka saker också. var rätt elak endå. men fan är man trött så är man, haha! engelskan var en mardröm, mina ögon stängdes hela tiden och jag kom inte på någoting alls att skriva hela huvudet slog slint. det gick inte. bara längtade hem till sängen. när jag sedan kom hem så slängde jag i mig lite mat och drog sedan och träffa johanna och julia en stund. vi pratade ikapp lite. sen drog jag hem för att plugga matte. alltså vi läste ett kapitel på en termin. nu ska jag hinna läsa ett kapitel på 6 veckor, vet inte hur jag ska hinna! ligger redan efter typ 30 sidor. crap! bara att plugga varje kväll nu om jag ska klara det här.
jag ville färga mitt hår, men ingen i min fula familj vill ju ställa upp. och jag kan inte lyckas färga min utväxt. ibland blir jag bara sååååå arg!

imorgon står det party på schemat. jag hoppas på en rolig kväll! vilket ska ordnas. pusstja!


Kommentarer
Postat av: claudia

fin bild!

2010-01-22 @ 17:30:02
URL: http://claudiabruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0