allvar snart

nu börjar det kännas som om det blir lite allvar i mitt liv. jag blir snart 18 år och flyttar snart hemifrån. vilket innebär att jag är myndig, får styra över mig själv, skriva på mina egen papper, laga min egen mat, städa min egen lägenhet eller ja våran lägenhet. och mycket mer. inom två månader är jag inte en liten 17 åring längre som får min  middagen serverad eller pendlar mellan vingåker och norrköping längre. nej, då är jag en vuxen tjej, som bor i en lägenhet med en vän, lagar min egen mat och har fyra minuter till skolan. det känns sjukt, men endå bra! jag tror jag kommer trivas galant i våran nya vita och fräsha lägenhet. jag börjar längta, jag orkar inte pendla längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0